Aneta Kmieć
Psycholożka, psychoterapeutka poznawczo-behawioralna w trakcie szkolenia
„Praca jest dla mnie źródłem olbrzymiej satysfakcji, ale też codziennym wyzwaniem, gdyż każdy człowiek jest wyjątkowy i nie ma dwóch takich samych osób z tą samą historią życia i problemami. Dlatego nieustannie się dokształcam, aby moja wiedza i doświadczenie mogły skuteczniej wspierać osoby zgłaszające się po pomoc.”
Aneta Kmieć wspiera dzieci, młodzież oraz dorosłych, którzy:
doświadczają silnego stresu, lęku lub niepokoju,
zmagają się z zaburzeniami lękowymi i nerwicowymi (np. napady paniki, fobie, natręctwa),
mają trudności emocjonalne związane z okresem dojrzewania,
potrzebują wsparcia psychologicznego w kryzysach rozwojowych,
chcą lepiej radzić sobie z emocjami, budować odporność psychiczną,
szukają skutecznych metod poprawy codziennego funkcjonowania.
Wykształcenie i kwalifikacje
Pedagogika resocjalizacyjna – studia wyższe
Psychologia, specjalność psychologia kliniczna i osobowości
Roczne szkolenie z psychoterapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży – Ośrodek Mensana, Kraków
W trakcie 4-letniego całościowego szkolenia z terapii poznawczo-behawioralnej – Centrum Ter-Cognitiva (rekomendacja PTTPB)
Członkini Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo-Behawioralnej
Doświadczenie zawodowe
Doświadczenie zdobywała m.in. w świetlicy środowiskowej, na oddziale psychiatrycznym w Szpitalu im. L. Rydygiera w Krakowie oraz w Salezjańskim Ruchu Troski o Młodzież. Pracuje jako psycholog szkolny oraz psychoterapeutka w Ośrodku Środowiskowej Pomocy Psychologicznej i Psychoterapeutycznej, a także w gabinetach prywatnych. Regularnie uczestniczy w szkoleniach i warsztatach doskonalących jej warsztat terapeutyczny. Swoją pracę poddaje stałej superwizji.
Specjalizacje
Zaburzenia lękowe i nerwicowe u nastolatków
Aneta specjalizuje się w pracy z młodzieżą doświadczającą silnego lęku, napięcia czy trudnych emocji, które utrudniają codzienne funkcjonowanie. Pomaga młodym osobom zrozumieć mechanizmy działania lęku, uczy, jak radzić sobie z natrętnymi myślami czy objawami psychosomatycznymi. W bezpiecznej atmosferze wspiera młodzież w odzyskiwaniu poczucia sprawczości i komfortu psychicznego – tak, by mogli wrócić do równowagi i rozwijać się w zgodzie ze sobą.